Khamis, 8 September 2011

raya si kembar

salam semua.. maaf la blog celoteh si kembar berehat panjang, letih berpuasa dan berhari raya.. raya sakan ooo.. maklumla da lama aku tak balik penang, last balik penang masa raya cina hari tuh,, (bln 2) lamakan? bila balik penang.. wah.. banyak betul perubahan..

aku cuti 1 minggu.. alhamdulillah.. bole la aku balik berpose di kelantan dulu sebelum balik beraya di penang.. maka dengan itu round2 the world la si kembar amina zahra..
KL - KELANTAN - PENANG (IKUT GRIK) - KL

tiap kali aku berenti untuk salin pampers dorang ke, bagi makan dorang ke.. mesti org tgk atau tegur aku.. dan ada plak yg tersenyum2, tergeleng2... munkin dorang dok bpikir mcm mna la keadaan aku dalam keta, nak ke si kembar dok diam??? hahahaha.. sape yang tak tahan mmg muntah ijau la.... nasib la, klu mood dorang okeh maka waras la aku, tapi klu mood dorang x okeh maka aku pun akan bertukar menjadi, tarzan (terjerit2 lam keta), pelawak yg femes (wat la mimik muka ke, korek idung pastu cium2 ke.. janji dorang diam), penyanyi pitching lari (time nih bole la dengar suara sumbang aku sepanjang jalan, sampai pak supian pun tak x kose nak melarang aku dari nyanyi lagu ntah apa2)...

tapi raya kali nih mmg bermakna bg aku, semua saudara mara tertungu2 kedatangan kami sekeluarga sampaikan ada yang merajuk sebab tak sempat pegi (jadual padat, penuh).. dorang semua nak tgk si kembar... aku plak time nih mcm bujang kembali, yer la.. dorang usung aminazahra ke hulu ke hilir.. aku ngn pak supian sibuk melantak jadi bila korang nampak aku kat opis nih, jangan la wat2 terkejut samakan aku ngn adibah nor sbb 'MAK SEDAQ DIRI' isk..isk.. huuhuhuhuhuhu..

dah tak yah sedih2.. masa melantak tak ingat.. bila da kembang nak nangis bagai... 
oh yer, nak bgtau siap2, tak de sgt gambar raya sbb aku lebih tertarik pada juadah yang dihidangkan oleh tuan rumah.. jadi tgk je mna yang ade yer...   




pagi raya = adik2 dan sepupu aku





da byk kali aku ckp soh tukar baju color lain, nak jugak pakai baju color itam tuh, tak meriah la tok mama nih..





pakcik syuhir selaku cameraman pada hari ituh (eksyen jer lebih)






hah nih gambar keluarga aku (pakcik syuhir wat2 comey)






gambar x jadik...





susah betoi amina zahra klu nak bgambar, bukan reti dok diam..





tok mama bersama sepupu2 aku





umah makngah.. cantik ooo umah kg.. best..best..






inilah baju kurung pertama amina zahra






tasya, irfan, pakcik syuhir n maksu





akmal dan nadia





nenek dan mak teh





uihhhh.. pak supian tgh mengira bajet kat hp.. hahaha berpeluh2.. relaks ar papa..

^




^






^






^






^






^




nih la gambar kami sekeluarga, tema color kelabu tapi aku tgk pak supian jer yg kelabunyer, aku ngn anak2 colourful giler.. hentam jer.. janji baju baru...


^





^





^





^



maaf yer bukan cameraman x reti amik gambar tapi amina zahra mmg x duduk diam





selamat hari raya kawan2


sekian sajo..





 

Tiada ulasan: