Selasa, 13 September 2011

rombongan cik kiah ke seremban


salam semua, nih nak cite kat korang.. betapa gumbiranya anak2 dara aku naik bas pegi kenduri kawen umah TKPO hari tuh.. mulanya aku tak nak bawak, yer la perjalanan jauh, org ramai atas bas tuh, kang dorang wat pangai yang shantek tuh mcm mna omak nak cover malu.. riuh satu bas kang.. mengganggu penumpang bas yang lain.. last2 bawa jugak sbb sian nak tinggal kat pengasuh lgpun kawan2 asyik soh bawak nak tgk.. jadi dgn gigih aku pun angkut semua sekali....hahaha.. pada rombongan cik kiah ke seremban, maaf yer klu dorang bising hari tuh, mcm tuh la klu ada anak kecik nih.. hehehe

^



^


yer.. amina nak duduk seniri, tak nak org pegang okeh..

^



^


tgk la muka happy amina


^



^



semua nak dok ngan papa.. okeh bagus.. mama ble tido..

^



^


amina zahra xcited naik bas.. munkin dorang rasa luas, lapang kot.. leh nampak semua org selalunye tgk muka mama ngn papa jer...

tuh jer nak cite utk hari ini ..
sekian




1 ulasan: