Khamis, 11 Ogos 2011

soberi oh soberi



hari nih nak cakap pasal soberi, korang suka ke mkn soberi? aku klu da tgk pun geram, tuh belum masuk lam mulut lagi, manis.... color merah ang..ang dia yang menarik tuh... cuba klu color ijo? kuning? puple? ada korang nak makan? hahahahaha..



hah nampak tuh, padanan yang sempurna kan.. merah + ijo = nyum..nyum..






kalo cicah cokelat lagi sedap kan.. walahhh..



ok la mesti korang heran, nape la aku dok merapu cite pasal soberi plak, ni nak cite ar.. sabar.. klu korang rasa tingin sgt nak mkn soberi meh aku tolong... x yah susah2 nak g cameron higland bulan2 posa nih.. wat penat jer.. hehehehe..
cuba korang scroll kat bawah
^





^


^




^




^




^




sebenarnya aku jual biskut raya, sejenis je aku jual. kenapa? sebab aku sendiri rasa teruja bila first time tgk biskut nih, mcm pelik pun ada, cute okeh.. jadi aku rasa munkin korang pun mcm aku... so klu berminat scroll lagi



^





^







^


jeng...jeng...jeng


^




^




^




^




^






eh bukan yang ini la.. scroll lagi

^





^




^




^




^




^




^



^

sabar


^




^




^




^





^





^



tara...




^



^








sebijik mcm original soberi kan, merah menyala. hahahaha
so untuk tempahan call ext aku 103. harga??
okeh..okeh.. aku lupa nak btau..

soberi jem tart
(dalamnye isi nenas je puan-puan)
50 bijik = RM25

tempahan mesti dibuat sebelum 18/8/2011

mmg sedap, tak manis sgt, budak2 mesti suka, mmg ceria klu diletakkan atas meja time raya nati..
percayalah, hanya yg terbaik je aku promote kat korang!

sekian. aku sambung keje dulu.



4 ulasan:

myfaraFLK berkata...

myfaraFLK dah beli korang bila lagi(eja mai tolong pomote nie tak dpt diskaun ke???)

Tanpa Nama berkata...

kak N ngan cik shah awal2 lagi dah order..jgn lupa wahai eja adik manis..hehehe

cik pelangi berkata...

cik pelangi pn da order...mmg superb la stoberi ni...kak eja jgn lupa cik pelangi pnye eh...

mama eja berkata...

hah.. siap ada tukang pomote lagi.. makasih kawan2..
NOTE: mai aku baru nak berjinak2 ngan bisnes biskut raya, ngko da mintak %.. cam ner makcik nak kayo??