Khamis, 22 September 2011

suprise yang sungguh2 suprise

semalam tepat jer pukul 5 petang aku da siap2 nak balik, bila bebunyi jer terus aku punch kad.. maless nak tunggu2.. lgpun bos tak de, bos meeting kat angkasapuri.. lalalalalala.. heh.

aku cam biasa la turun lif terus nampak dari jauh en. supian da tunggu, tak penah lewat tau.. setia menunggu aku.. cewahhhh.. bila sampai jer kat lobi, aku da nampak ni kat tempat duduk depan sebelah pemandu ada barang.. lam hati- apsal tak letak barang kat blakang jer.. hmm..

bukak je pintu keta.. tiba2


^




^




^




^




^




^




^




eh. apsal nih..
tiba2 ada bunga..



papa: bunga utk mama
mama: nape? bukan besday mama pun, besday da lepas, annivesary pun da lepas.. da buang tebiat ker papa..
papa: saje. mama kan suka bunga..
mama: lor.. membazir je papa nih.. pot..pet..pot...pet... (bagus x aku? da org bagi tuh bukan nak kata tima kasih ke, i love u ke, marah plak sbb membazir)



tapi aku terima jer... dengan mulut aku yg tersengih sampai ke malam dan sampai ke pagi nih jugak.. agak klu amina zahra bole bercakap mesti dia tanya nape mama asyik tersengih dari tadi.. hahahahahah.. nampak sgt kan... untuk suami ku yang tercinta.. terima kasih atas segala2nya.. i love u.. auuuuwwwwwww






note: kawan2, hargailah ape yang somi korang bagi, belikan, jgn jadi mcm aku.. heheh.. peace yoo



2 ulasan:

myfaraFLK berkata...

suka suka suka...bestkan dpt bunga walaupun bunga tue tak boleh makan..biar org bagi jangan mintak..betul tak mama eja...

mama eja berkata...

kan kan.. myfara.. tak yah la nak mintak2 nih.. rentikan lah wahai si polan... kuang..kuang..kuang..