Jumaat, 9 September 2011

kisah bestday girl d kampong


happy bestday to me... happy bestday to me..
happy bestday ... happy bestday..
happy bestday to me...
kihkihkihkih..
gedik kan..

 raya ke-5 hari tuh (3/9) bestday aku.. kira aku post page nih da belated la...
takde la sambut apa2 tapi bila kat kg ada peluang la nak berdating sbb tok mama offer diri nak jaga aminazahra, dok pk nak dating kat mna, last2 decide nak tgk wayang kebetulan time tuh tgh pemes hantu bonceng.. aku pun layan jer...
hajat nak berdating tapi dating beramai2, boleh gitu?? habis adik2 aku, sepupu2 aku, mak saudara aku ikut sekali tgk wayang, kecoh 1 panggung ngan geng kitaorg... huh.. ala setakat 10 hinggit tuh apa la sgt.. dorang kan dapat duit raya byk.. 

^






tepi..tepi... pasangan berchenta nak lalu ( berchenta la sgt)





udah.. udah la mama.. ingat anak kat umah sama..





sempat lagi tuh.. okeh what.. hilang sengal2 badan tau..





anak bujang tok mama




sape2 yg berminat sila contact aku.. hehehe


oleh kerana nak membalas jasa tok mama yg sudi menjaga aminazahra dan bersempena bestday isteri terchenta, en.supian blanjer kami makan di SR sehari sebelum balik KL.. dah alang2 nak banjer hah abih satu family kami angkut.... (maaf gambar takde, yg mana sempat jer aku snap.. sbb mulot aku tgh mengunyah, tekak aku tgh merasa, perut aku tgh menghadam makanan, jadi penghayatan makanan itu penting.. hehehehe..




pakcik syuhir pliss cover skit idong tuh.. da mcm terowong ketapi da aku tgk.. xcited giler..
nih pun anak bujang tok mama, tapi nih tak bole.. bawah umo...













nape gambar aminazahra ngn pak supian byk?? gambar aku takde?? yer.. aku rasa x bersopan amik gambar ketika mulot aku penoh dgn makanan, maka pak supian mengalah menjaga kembar sementara aku tgh mkn makanan aku, makanan pak supian dan makanan pakcik syuhir ( eh.. apsal byak sgt nih) hehehe
sori gambar tok mama tak de sbb tok mama shy2 time nih..

nati aku cite lagi..
tata titi tutu


3 ulasan:

myfaraFLK berkata...

happy belated birthday eja...

mama eja berkata...

tima kasih

nurul berkata...

bila nak celebrate ni ngan kak N ni eja...