Khamis, 14 April 2011

zahra demam

aku cukup takut klu salah sorang demam,
 bukan pe sbb mmg kompom yg sorang lagi akan kena, pakej lengkap tuh (demam, selesema dan batuk).. baru2 ni dorang demam (dekat 2 bln).. tension oooo.. lepas sorang.. sorang demam... amina ok skit tapi zahra kuat demamnye.. ni gambar yg sempat aku snap time zahra demam.. sian aku tgk hah... diam je dia, pastu melalak.....




korang tau nape mulut dia mcm mulut ikan??
sbb dia tgh bernapas ikut mulut.. (idung da tersumbat)..
bijak kan zahra..







zahra tgk je aku.. diam je..
pastu bila aku pusing tgk dia ..
zahra da....     ---> scrooll bwh




^





^





^





^





^





^





^





^





^





^





^





^





^





^





^





^





^









ZZzzzzzZZzzzzzZzzzzz.... oops da tido... sian ank mama...



Tiada ulasan: