Rabu, 13 April 2011

indahnya hidup nih


asik cite pasal si kembar je, pn. eja n en. supian pun nak jugak kan.. tup.. tap.. tup.. tap..  da 2011, cepat tul masa berlalu, da jadi mak org pun aku, tak ble gedik mcm dulu hokeyy!! nati pak supian marah!! eCeCe..
ni ade aku tepek gambar bujang sampai aku beranak pinak, beza hokey dulu dan skarang.. sakit at tgk gambar time slim zaman bujang.. uwaaaaaaa.. uwaaaaaaaaaa....





^




^




^




^

ramping kan laki haku,, takde perut tau.. auuuwwwww, tetiba jd gatai jap.. kihkih.. dan tgk la gambar aku yg ala malu2 cat tuh, x senonoh kan, bajet cun.. hahahaha





hah nih ada lagi, dgn suar bebunga mmg klass kan, spesis x sedor diri mcm tuh la kekdahnya, dan laki aku ala2 suci gitu.. korang tgk la, bezakan ngn mokcik saleh sebelah tuh, baru ku sedar jambu sweet nye laki aku.. oppppssttt.. terlebih sudaaa..
dan bila berdua



^




^




^




^




^




^

lagi bahgia aku rasa.. klu ada msalah tuh x der la aku nak pecahkan kepala pk sorang2, klu aku sonok, x der la aku dok tersengih sorang2 sbb tak tau nak kongsi ngn sape.. tima kasih pak supian sbb menjadi kan idup ibuk eja jadik lebih sempurna,, eCeCeCe berjiwang bagai..




^




^




^




^




^




^




^





dengan adanya qaseh nur amina  & qaseh nur zahra hidup aku lagi bmakna... aku sgt2 bahagia dkelilingi oleh insan2 kesayangan aku..
amina zahra.. mama sayang ank2 mama
kepada laki aku.. abg mmg kelaaaassss hokeyyy!!! muaaaaahhhhzzzz  



Tiada ulasan: