Jumaat, 8 April 2011

aku diuji

aku tau korang mesti ada pengalaman masing2 kan... mcm tuh jugak la aku bila nak melahirkan si kembar ni.. huh..panjang cite nyer tapi akan ku pendekkan utk tidak memnyakitkan mata korang membaca karangan aku. jap nak lap peluh.

sungguh aku tak sangka aku akan memenangi percutian 18 hari 17 mlm di hospital sg buloh n spa.(lamakan percutian aku. hehehe) oh ya sebelum tuh aku menang gak hadiah percutian 4 hari 3 malam di hospital kota bharu resort.

26/9/2010 (jumaat):
-aku pegi opiz,wah ada jemuan raya la... jeling2 menu.. wah..wah..wah dan wah lg...LAKSA (my peberet).
aku bantai laksa 3 mangkuk..(shhhhhhhh.. jgn ckp kat opismate aku, nati diorang tau aku yg abiskan laksa tuh,hahahahahaha..) kenyang sampai ke mlm..
-balik dari opis en.husband jemput.. bluuuurrrkkk.. ops kenyang.. sori en.husband.. hehehe.. tetiba aku rasa lain, uuuhhhh sakitnyee.. mcm sakit yg aku alami time balik klate dulu.. pastu kuar darah sikit2 dan aku apa lagi..
- abbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaagggg...waaaaaaa..waaaaaa.. nangis bgaikan johan.(kihkihkihkih..) sakit wei.. ingt main2 ke???
mesti korang ingat en. husband terus hanta aku g spital.. oh tidak aku serik utk ke spital.. lgpun due aku lambat lg.. 26/11. degil kan?? akulah wanita besi..
- mlm tuh mmg aku tak tido.. tapi..tapikan... en. husband nyenyak plak tido.. waaaaa sakit hati aku tgk...
sayang2 mama ni da tak sabar nak kuar ke?? belum masanya lagi, sabar laa... dok baik2 don't b notty.. itula antara nasihat aku utk org kesayangan lam perut aku.

26/9/2010 (sabtu) :
- klu korang jadi jiran aku mesti dari subuh lagi korang da dgr aku melalak, weiii.. bukan mcm keling tuh... amma.. appaaa... no..no..no...dan no lg hokey!!!
- time tuh en husband da cuak, dok pujuk aku g spital, makin lama makin kerap kontraksi sakit dtg... aku? -----> da duduk, bgn, tido, guling2 menahan sakit. tapi hati ku tetap beku utk g spital.
-akhirnya aku angkat bendera putih sbb mmg da tak thn sgt, aku dan en husband pegi spital sabtu 3.30ptg
-dan dengan segala ujian yg aku lalui selama menahan kesakitan, bertemankan en. husband dsisi maka keluarlah 2 insan yg aku n husband nantikan selama ni (1st twin qaseh nur amina n 2nd twin qaseh nur zahra),menatap wajah polos dorang mbuatkan semua kesakitan aku hilang, dan aku rasa bangga sbb aku da jadi seorg ibu, kali ni aku nangis bukan sbb sakit tapi sbb happy, teruja,bangga, sebak, terharu, dan mcm2 lg
uwaaaaaa...uwaaaaaaa.... daling.. luv u muaahhhhzzz

Tiada ulasan: