Khamis, 14 April 2011

si jantung hati mama & papa




QASEH NUR AMINA (my 1st twin)










amina anak sulung, mmg peramah ngn sesape pun.. klu korang pandang dia pun dia akan tersengih2 kat korang, sbb tuh la aku panggil dia cik sengih, asik senyum je tapi bila aku pegang camera terus kaku... dan wat muka seyes. amina berdikari skit, klu nak tido dia bole golek2 tido seniri, tak byk songeh..tapi penakut nak makan ubat... nampak je aku pegang syringe terus tutup mulut rapat..!! adoi la... 



^




^





^





^





QASEH NUR ZAHRA (my 2nd twin)








ni anak kedua aku, mmg ngada2, penakut skit ngn org, ala2 manja gitu, nama pun adik kan, susah nak tidurkan dia, kena kita baring tepi dia pastu peluk, kiss2,puji2 dia skit baru dia pejamkan mata.. klu tak.. jgn mimpi la aku nak tido awal mlm tuh... (melampau kan anak aku yg sorang nih)
ikut sapa la... kihkihkihkih


Tiada ulasan: