Rabu, 13 April 2011

kenangan lama mengusik kalbu

dsebabkan ujan renyai2 petang ni.. tiba2 aku tingatkan member2 kat opiz lama, apala yg dorang dok kecoh skarang, k.za selaku mak kat situ mesti tgh leterkan ank2nyer...  wat keje...wat keje.. ahhh aku rindu leteran itu... k.aida tgh pulun dok wat bp, sekali sekala melayan k. busra yg dtg bsembang.. iskk..iskkk aku rindu celotehnyer.. k.ani plak mesti dok bancuh ayaq.. minum petang, tak pun dok kalut sbb org amik stok kat blakang...
bila le aku bole kenakan dia lg, kutuk2.. hahahaha..
melatah je mcm org tuo.. hahahaha..
aku rindu hampa semua..




^




^



^




^




^







norhaida omar
tak pyh cite panjang2 cuma nak kata ----> takkan ada pengganti seperti dia,, (sentiasa d hati wlu dmna aku pergi) jauh tpisah beribu batu pun sebesar kuman takkan ku lupa. (aku sayang dia)




^




^




^




^




^




^



rohani lebai hasan
eh bukan yg ini...agak2 la korang ni...
scroll bawah





^






^






^




^






^






^





^





^



rohani lebai hasan
(bukan yg tuo tau, tapi yg cun tuh...hehehe) 
klu x da dia tak meriah la opiz, partner menggedik, merenyeh, menggatai, dll.. dan yg best tuh kutuk la apa pun.. tak penah nak masam2 muka, mmg slalu la kena kacau ngn aku..
tapi aku sayang dia.. dan dia pun sayang kat aku..
(eh betoi ka?? hah k.ani.. jawab..jawab)


^




^




^




^




^




^





dua org insan istimewa ni merupakan
kakak2 yg terbaik dlm idup aku

^




^




^




^





^





^



ni la kawan2 yg byk mengajar aku ttg pengalaman hidup,
dan memjadikan aku lebih kuat dalam menjalani kehidupan
sebagai anak rantau
terima kasih MPSP kerana menemukan kami..
salam sayang dari jauh... muuuaaahhhzzzzzzzz






Tiada ulasan: