Selasa, 12 April 2011

majlis cukur jambul keqaseh


majlis ni dibuat selepas rya, mulanya nak buat marhaban, berendoi sekali tapi kump marhaban da dboking awl jadi terpaksa la wat kenduri cukur jambul kecik je utk buah at aku tuh.. tapi meriah tau.. dan yg paling sedih tuh mak bidan yg sepatutnya dtg cukur jambul ank2 aku x dapt dtg, sbb laki demam.. nasi semua da oder.. mak bidan plak yg wat hal.. hadooiii..
last2 terpaksa la import bidan terjun.. nak tau sape???




"






"





"





"




"



"




"




"



makaseh jihah... ngko lah penyelamat majlis..




bertungkus lumus mak bidan muda nih, da la kena cukur 2 baby.. sabar sungguh ngko menelaah rambut ank2 aku.. 




"





"





"




tiba-tiba





"





"





"





"





"




"




"




"


woi.. agak2 la nak habiskan pun.. x tenang aku menengok benda alah tuh..(nampak muka x puas at) nak tau aku tgk apa?? scroll kat bwh ye puan2..





"





"





"





"




"




"





ala.. korang ni scroll la lg






"






"







"







"






"






"



ok.. da dekat da nih..




"






"






"






"





"






"




oh.. ini rupanya yg menggugat iman aku...  sedappp..




nasi daging simpang ampat




"




"






"





"





"




 makan..makan..makan... eh elloowww... tinggalkan skit utk aku hokey!!..




klu da angkat peace mcm tuh maknanya mmg superb la nasi daging tuh kan.. (dua badik yg gembo-gembo)




"




"





"





"




3 generasi (mak saudara, anak saudara n cucu)





Tiada ulasan: