Jumaat, 22 Julai 2011

my little fairy

entri kali nih khas untuk papa.. sbbnyer da seminggu kot, hari-hari dok tnya aku da post ke gambar amina zahra naik keta comey.. tak sempat la papa, busy.. en. montel asyik panggil je.. hari ni free skit, jadi untuk tak menghampakan harapan lelaki itew, aku pun tepek la gambar anak2 dara dier..

time nih kitaorg pegi seremban (umah adik ipar aku = adik pompuan pak supian). budak-budak nih sgt suka ngn toy cars nih.. asalnyer toy cars nih muat sorang je tapi dek kerana buntot amina zahra ciput je maka dapat laa naik sesama. bukan main suka lagi..
hah papa... anak2 da suka.. mama lagi la suka... x reti2 nak belikan toy cars ni.. ??? ke buat2 x paham????

^




^




amina da xcited x hingat.. zahra dok membelek2 button yg ada kat situ.. (kuar lagu uolllss)



^




^




^




ohhh... so sweetttt...


^




^




^





zahra: 'ada polis la kak'
amina: tuh la ngko, akak soh pakai tali pinggang x nak, kang kena saman.. degil!'


^




^




^



tgk.. dok belek lagi.. abis ditekan nyer button yg ada kat situ, mcm2 lagu kuar..
pastuh ngko pandang aku, aku pandang ngko.. pastuh gelak sesama..
 mama ngn papa tgk pun rasa happy je..  

^




^




^




^




^

nih gambar peberet aku ngn pak supian..

^




^




^




^




^





^



amina zahra bersama sepupu2 QISTINA dan QALISH MIKAIL
soooo sweettttttt.. luv u all






Tiada ulasan: