Selasa, 26 Julai 2011

bila kawan bertemu kawan2, maka huru hara lah jadinya


ok.. jgn marah aku bila gambar nih aku baru nak letak.. bukan pe.. peram biar lama2 baru best tgk balik, betul x kawan2. meh kita tgk apa yg kita dpt hari jumaat lepas..


eksen je lebih.. padahal sorang pun tatau nak wat ketupat.. tapi makan ketupat tauuuuu..

^




^



purak-purak la ngko ida, belakon je lebih.. mai.. ngko tau ke wat ketupat???

^



^



ni kemunculan pertama lalang dengan kitaorg, klu tak susah sgt nak bergambar. eh.. dik sarah pun ada..

^



^



^



^


yeah.. aku tau sbb per korang semua bertungkus lumus... korang nak belakon kan??? tgk kak jubah puple tuh, bersungguh sampai x sedar org amik gambar dia...


^



^



^



^


bila soh belakon je, semua berebut nak duduk atas kukuq nyok (sebutan org utara, korang sebut la ikut loghat negeri korang, tak kose aku nak tranlate kan utk korang)

^



^



^



weh korang prasan tak? time nih semua mata memandang kat kita, sampaikan ada sorang mat saleh n wife dia kot dok tersengih2 tgk kita kan, aku rasa glamor je, korang rasa per? ahh tipu.. aku tau korang pun mcm aku, prasan glomor kan...?

^




^




^




^



kawan2 aku sayang korang, korang sayang aku tak?
tak jawab maknanya SAYANG
jawab maknanya sgt2 SAYANG

hah pilih la mna satu



1 ulasan:

myfaraFLK berkata...

ko tanya aku yea siap ada 3 tanda soal..aku buat ketupat tak pandai termasuklah ketupat mengumpat tp rebus ketupat segera pandai lah..last sekali ko suruh kami buat pilihkan sblm tu ko kena jwb dulu soalan aku berape percen ko sayang aku..hehehehe..