Selasa, 12 Julai 2011

makan-makan kat tkt.1

salam satu mesia.. amboi tang makan jer, laju aku bagi salam, sebelum aku membebel panjang aku nak ucapkan tima kasih untuk pak uda, en. zuber dan en. samsi sbb buat kenduri (dapat APC, tahniah) walau pun aku dah berpindah tingkat tapi ingat jugak kat aku, kan en. zuber...? hehehe

sedap makanan yang dimasak oleh kak shim, ada ayam goreng berempah, rendang kambing, sayur, dan istimewanya ada masak lemak udang ngan nenas (sedap sekali). klu korang tak percaya cuba tgk muka si ida, penuh perasaan tau, itu membuktikan dia teruja tgk benda makan nih semua.. tapi kan aku musykil skit apsal byk sgt muka ida ngan mai kat picture ni, mmg ayu sungguh mereka itu, sabar yer, ikut turn amik makanan tuh.

^




^




^




^




^







hah nampak tak? da tak tgk kiri kanan dah bila makanan depan mata, cuma kak lin je yang posing, mmg kurlasss kak lin, dalam gambar nih ada 2 org nama eja, cuba teka siapakah gerangannya org-org yg bernama eja itu... hadiahnya.. makan sampai muntah.. kahkahkahkah..

opss baru prasan mai sedondon ngan en. mok.. ke.le..pak..ke..le.pak...kepong.. ke.le..pak..ke..le.pak...kepong..






Tiada ulasan: