Selasa, 19 Julai 2011

نعم الحمد لله

مرحبا أصدقاء

alhamdulillah pada 17/7/2011 family aku selamat sampai d mesia setelah 11 hari berada di mekah, madinah kerana menunaikan umrah dan ziarah. semua sihat seperti selalu.. syukur ya Allah..

Terima kasih pada bos sebab bagi aku balik awal untuk berjumpa family aku di klia (sbb flight delay). aku mmg sedih 2.. 3.. hari sebelum tuh sbb ingatkan tak dapat jumpa family aku, flight ke mekah pukul 2 petang, jadi tak sempat la aku nak pegi airport dari opis, CC ckp klu aku kuar pukul 11 pagi maknanya aku kena amik cuti, wey la, cuti aku tinggal sikit je, kot nati budak2 tuh demam.. cam ner??

bila mama call gtau flight delay pukul 6 petang, aku la manusia yang paling happy sekali, hasrat nak jumpa family aku sebelum dorang berangkat ke tanah suci tercapai. pukul 2 petang pak supian dtg amik aku kat opis, ikut higway maju xpress way, kejap je da sampai  klia. 

^




^



kat airport: nih masa nak pergi (7/7/2011) aku tak masuk pun, sempat jumpa kat luar je.. okeh aper dari tak jumpa lansung kan? adik aku yang kecik sekali pun ikut sekali.



^



^


aku tingin nak pegi tapi apakan daya amina zahra kecik lagi takkan nak tinggal, sian plak. tak pe ada rezeki aku ngn pak supian akan menyusul kemudian, insyaallah.. amin...

^



^




^



^



hah gambar bawah nih di amik masa aku nak tunggu family aku balik dari tanah suci, pakcik syuhir da pesan sepoloh kali soh bawak amina zahra jadik untuk tak menghampakan harapan tok mama, tokwan, adik- adik semua maka aku pun mengendong amina zahra ke hulu ke hilir. aku tak bawa la stoller, ingatkan kejap jer rupanya ya ampun..... kejang tangan + pinggang + kaki aku dok berdukong je. tapi aku tgk pak supian relax je dukong anak dara dia.. okeh.. okeh.. sbb pak supian mempunyai ketebalan lemak otot yg kuat...

ntah apa masalah nyer lagi sekali flight delay. sepatutnya dijangka tiba pukul 10.55 pagi tapi flight delay pukul 11.55 baru tiba, jadi korang paham la tup.. tap.. tup.. tap.. dorang kuar dari balai ketibaan ada la kot lam pukul 12.30 tghari... aku sampai kat airport lam pukul 11.00 pagi so korang boleh bayang tak tahap amukan amina zahra bila dorang boring menunggu lama-lama + lapar + ngantok? hah dasyat wey.. dorang tak nangis tapi dorang wat pangai menjerit sekuat hati, bergaung satu airport tuh sampai semua mata dok pandang aku.. bole?


^



^



^




balai ketibaan


^



^



^



^



^



^


nih mood dorang okeh lagi, exited tgk teddy bear sampai pak supian panggil pun tak mo tgk..

^
^
^





hah nih da okeh skit, ngamok nak pegang teddy bear, okeh pegang tak pe.. jgn ngamok nak beli... mama tak suka okeh anak patung, tapi klu nak buku bergambar, LEGO tak per.. untuk pembelajaran. (sila abaikan muka aku yg sememeh itu... tima kasih)

^





^




^




 bila aku da x bole handle, maka tugas pak supian untuk menenang kan keadaan.. beginilah jadinya bila mama naik hangin... "papa.. nah amik ni, berat!" hahaha ayat keji kuar dari mulut aku..
 (oh ya.. gambar pak supian terpaksa ditapis sbb sekarang nih pak supian ber imej baru, kang korang pensan plak tgk laki mak! kahkahkahkahkah..)

^



^




^




^


nih la dia rombongan cik kiah menunaikan umrah yang ditunggu-tunggu..
sori gambar aku tak de, malasssss... tudung aku semua da senget.. abih cam no? amina asyik tarik je tudung aku...


لذا، شكرا لك
السؤال

Tiada ulasan: