Selasa, 12 Julai 2011

makan -makan kat tkt.3 (pssstttt.. bestday boy)


nih aku letak peristiwa yang lepas-lepas sbb malas nak update. kitaorg kat tkt atas ada wat jamuan sikit, nak tau menu apa?? korang mmg.. klu mkn cepat je.. ok la aku bgtau menu apa hari tuh utk tidak mengguriskan perasaan korang yg sedia rapuh tuh...

macaroni + creamy carbonara by eja, buah-buahan (rambutan, mangga, longan) by abg chip n lan, kuih muih (ada 3 jenis kuih tapi aku tak tau nama, aku tau makan ja..hehehe) by kak gayah, kek n lai chi kang by kak nurul - semua sedappp sgt!!!!




tgk la wajah yg telah di beauty shot kan oleh camera aku.. hiihihihi.. gebu kan, tak payah nak edit picture. en. shah pun join wlupun penat sbb baru balik dari pulau carey.. sporting kan bos-bos nih... sebenarnya jamuan nih untuk meraikan besday boy yang jatuh pada 4/7/2011 tapi di belated kan ke tarikh 7/7/2011. hah.. nak tau la tuh sape besday boy nyer.. da agak da korang mmg kepochiiii.. hahahahahahaha
ye la.. ye la.. aku bgtau...
tgk bwh nih..:






^






^





^
happy besday 2 u




^





^


happy besday 2 u


^





^






^


happy besday 2 dot..dot


^











^




^



happy besday 2 u

^






^





^





^





^






^


jeng...jeng...


^






^




^




^




^




^




^




^




^





mmg bos terkejut dan malu-malu sbb tetiba je ada kek, dan kek mmg kita wat suprise.. epi besday bos,semoga dpanjangkan umo, dmurahkan rezeki, dberikan kesihatan yg baik, aminn..



first time dengar sore suprano en. shah bila kami sma-sma nyanyi epi besday, mmg korang tak kan sangka betapa sedapnya sore itu!!





Tiada ulasan: