Khamis, 2 Februari 2012

tebiat anak2 aku yg fanatik ngan roti

kali nih nak cite pasal aminazahra, klu korang perasan setiap kali nak amik gambar lam umah mesti aku amik tempat yg sama, alah kat dinding putih tuh la.. kat mna lagi.. sampaikan aminazahra da tau, bila aku pegang camera jer terus lari kat dinding putih tuh.. hahahaha.. bagus.. tak payah bg arahan, paham seniri..
meh kita pakat tgk aminazahra bergambar:



qaseh nur amina




qaseh nur zahra




tgh makan roti, percaya tak? dorang boleh habiskan sebungkus roti gardenia butterscoth atau coco kismis dalam masa 1 hari..



tok mama buat roti, turun kat cucu2.. aminazahra sgt suka makan roti, x kira roti ape pun..



kami baru bangun tido, rambut kami serabai dan bau kami masyam (bangun2 cari roti, bole?)




tempat peberet dorang kat dinding putih, kakak yg tenganga bila aku suruh tunjuk roti yg dia makan..



tgk amina makan roti ngn penuh perasaan, syabas kakak..


2 ulasan:

aNa berkata...

comel la.. same jer...

Nor Iman Hashim berkata...

comei nyer dua2 nie...