Rabu, 8 Februari 2012

ragam

Dulu kecik2 elok je, tergolek sana, tergolek sini.. sekarang da besar suka gado2.. berebut barang punyer pasal. selalunya klu nak beli apa2 mesti beli dua, sorang satu, klu beli mesti color yg sama, jgn la 1 color merah, 1 color biru, nati dua2 bekenan color merah akan ada la acara cakar rimau ngn tarik rambut.. x kose haku...
kadang org tnya aku kenapa bg pakai baju sama, klu ikutkan jawapan mudah aku mesti la aku jawab 'hei, da nama pun kembar, mesti la sama kan' tapi yang sebenarnya aku tak nak kembar rasa kecik hati atau nampak aku mcm berat sebelah, sorang pakai baju merah, sorang pakai baju biru, da mcm bawang putih ngn bawang merah..  lagipun time kecik2 nih la nak pakaikan sama color, sbb bila da besar mesti ada taste dorang seniri kan.. jd aku sebagai mama dorang akan menggunakan peluang nih sebaik munkin untuk mencantikkan kembar aku.. hahahahahaha.. aik.. da melalut aku nih.. sebenarnya nak cite pasal wrestling si kembar..

^




^




^




^




time loving: kami mmg saling sayang menyayangi, kemana pun berdua mcm belangkas.. i kiss u, u kiss me



^




^





^




itu time baik




^






^







^





nak tgk time wrestling??




^




^




^

bole.. meh kita tgk sama2



^





^






^





^




^


hah mcm nih la rupanya...





sebabnye?? berebut hp aku.. 



nih bukan lakonan, nih real punyer wrestling.. 


nak tau sapa yg kat atas (pembuli) dan sapa yg kat bawah (mangsa keadaan)? okeh..

yang kat atas: QASEH NUR ZAHRA (ADIK)
yang kat bawah: QASEH NUR AMINA (KAKAK) dan kakak hanya mampu menangis dan redho atas sikap rakus si adik..


hari2 nak gado, itulah realiti kehidupan anak2 aku..


2 ulasan:

Nor Iman Hashim berkata...

wlaupon gaduh tp mereka tetap comel2...hehehehe

Myra Jay berkata...

Hehheee, camtula budak2 :) mcam2 kerenah :)