Rabu, 22 Februari 2012

kenduri akikah di kampung en. asben

mmg meriah klu kenduri kat kg pak supian, sbb dorang bgotong royong masak, pagi lagi da dtg beramai2, aku pun tak mandi lg masa tuh.. dan nih la first time aku mkn kepala ngn kaki kambing, sampaikan ketido dok mimpi kambing, bau aku pun da mcm kambing. pendek kata dan panjang kata segala-galanya kambing la.. hahahah..



eh... tak nampak pun pak supian?? ohhh.. laki aku kan manja jadi dia geli skit ngan kambing tapi makan kambing dia tak geli.. he....



pulut kuning mmg menu wajib setiap kali kenduri kendara, tgk sampai sebesen dorang wat, senyum sampai ke telinga aku tgk pulut peberet aku tuh.. best oo







tugas memasak selalunya dberi pada org perempuan..




bunga rampai utk majlis khatam quran





ipar duai



sepupu sepapat aminazahra

^




^




^





^




^





^

mesti korang dok pk mna amina zahra, tak nampak pun..
ada .. ada..

^





^





^






^






hah nampak??? dok melekat kat aku 24 jam, sampai aku tak bole bgerak.. tak payah buat kerja, duduk makan jer.. gud girls


2 ulasan:

shafura berkata...

ngelattt ek!!

mama eja berkata...

shafura: yes!! itu yg sebenarnya.. lalalalalala