Rabu, 31 Oktober 2012

gift untuk majlis aqiqah


Raya Haji baru-baru ni, aku ada buat majlis aqiqah aminazahra kat penang.... disebabkan plan asal nak wat kecil kecilan je jadi aku bajet munkin yang datang dalam 90 org - 100 org tetamu je, maka aku beli la botol utk gift tuh 100 bijik dan bunga telor (30 batang untuk org baca tahlil) tapi disebabkan tok abah ngan tok mama terlebih xcited maka sekampong la tetamu yang datang, gift tuh sape yang dtg awl je yang dapat, yang dtg lewat mmg tak dapat la.. okeh ni gift yang tetamu dapat

^




^






^  

sticker utk dilekatkan- idea & print by zullah


riben aku blajar kat google, tq en. google


kerahan tenaga oleh maksu & pakcik syuhir


cloose up skit biskut bijik asam, untuk 100 biji botol = 1 tin (4kg) + 2kg biskut (untuk 100 biji botol tak cukup klu beli 1 tin biskut kena tambah lagi 2 kg)


sori banyak nih je aku sempat snap, da bagi kat tetamu baru sedar gift yang da siap aku belum amik gambar lagi. jadi ni la rupanya gift bila da siap untuk majlis aqiqah aminazahra. bunga telor pun tak sempat nak snap.. tgk2 da licin.. sori sekali lagi sbb aku kebizian, tetamu yang datang ramai, tetiba aku jadi gelabah.. hahaha



4 ulasan:

myfara FLK berkata...

comel gift yg ko buat..

Amyra Chuari berkata...

Comel2... Tp biskut tu aku panggil biskut butang... Skang org kawen pon bg biskut tu... Teloq x dak...

mama eja berkata...

mai, mira: sekarang mmg trend kot. da x da paper beg, sbb klu bg paper beg kena letak byk benda kat dlm. modal byk. sekarang nih uncang teh pun dorang wat gift utk tetamu tp teh yg mahal la, comel.. klu aku wat kenuri kat kl nati (kat kg tak bole, nati kena kutuk ngn org kg) korang jgn terkejut plak dpt uncang teh dari aku.. hahaha

Tanpa Nama berkata...

kat mana bole beli box mcm tu ek???