Khamis, 6 Oktober 2011

benda nih wat aku jadi giler

hmm.. pagi2 da tingat yogurt aiskerim.. nyum,..nyum... apehal??? sedap weh.. aku sekarang tgh menggila ngn yogurt aiskerim, arituh pegi pavi ngan k.su, makan yogurt aiskerim (k.su banjer, makasih k.su, susah2 jer tau.. auuuwww) nikmatnyer.. ngan rasa masam2 yogurt, pastuh ade perisa mango, stoberi, kiwi, apple, chocolate, hmmm mcm2 la perisanya.. rugi tau klu korang tak cuba,,, (ke aku jer yg baru tau nih? maklumla aku nih kan slow skit, asyik ketinggalan jer.. hehehe)

hari tuh ada sekali aku tingin sgt2.. terus laju je aku ajak pak supian g tesco mutiara damansara, padahal aku ngn pak supian dari raub pahang, nengok adik aku yg kena denggi.. pegi raub pagi lagi tapi time aku dok siap2 tuh da niat lam hati, lepas balik raub nak ajak pak supian g tesco.. bongok tak?? mcm tak iklas je pegi tgk org sakit.. kan?

balik dari raub terus aku ckp nak pegi tesco.. yang pak supian sepanjang perjalanan dok tnya aku 'nak beli apa kat tesco sayang oooiii' aku diam jer.. yang kuar dari mulut aku...  'kita pegi kejap jer, nak beli barang tuh pastuh terus balik' (aminazahra tinggal ngan pengasuh)..
sampai jer tesco, terus tuju kat booth aiskerim.. terus oder yogurt aiskerim yang aku idam2 kan... wah bestnyerrrrrrrr.. pak supian jeling jer tgk aku.. siap perli 'dari raub dok sebok nak pegi tesco sbb nak beli aiskerim jer? hmm.. ahhh.. aku tak pedulik.. janji aku dapat mkn aiskerim yogurt stoberi... nyumm..nyum...










korang mesti cuba tau... sesapa yang suka masam2 yogurt mmg akan gila ngan aiskerim nih.. pastuh bau yogurt dia yang ohhhhhh..  wangi vanilla + susu.. mmg takkan lupa sampai kesudah.. weh... jom la cuba kawan2.. sedappppp....

Tiada ulasan: