Khamis, 3 Oktober 2013

SELAMAT HARI LAHIR PUTERI-PUTERIKU : 26/9/2013

selamat hari lahir sayang-sayang mama, 26/9 (SELASA) hari tuh bestday kembar, sekarang kembar da 3 tahun, macam mana nakal pun korang tapi mama tetap happy bila tgk gelagat korang, letih mcm mna pun mama ngan papa tp segalanya hilang bila tgk senyuman manja korang, dah 3 tahun masa berlalu.. sekejap je korang dah besar, mama ngan papa harap korang membesar menjadi anak yang solehah, cerdik dan cantik di mata ALLAH. amin...
mama ngan papa sayang QASEH NUR AMINA  dan QASEH NUR ZAHRA



tiada bestday party utk si kembar hanya kek kecil utk keluarga kecil kami



walaupun kek kecik tapi kembar sgt suka, sambil potong sambil nyanyi 'happy besday'



hadiah kecil utk si kembar dari papa



dan percutian ringkas tapi bermakna utk kami , tq papa.. we love u...



5 ulasan:

myfara FLK berkata...

happy belated birthday QASEH NUR AMINA dan QASEH NUR ZAHRA sayang korang...

mama eja berkata...

makaseh untie maifara.. qasehs pun sayang untie!!!

Shiqa Nawar berkata...

happy betday Qasehs... semoga brtambah comel dan jadi anak2 yg soleh utk papa n mama

Cik Cammy Lia berkata...

comeynye sikembar tu

Nor Iman Hashim berkata...

hepi besday sayg...