Jumaat, 23 Ogos 2013

si kembar ku sayang

sebenarnya nak tempek gambar raya si kembar tapi intenet lembab nak mampos.. jdi sementara aku menunggu gambar di send oleh uncle mari kita tgk gambar si kembar yang terbaru..

nih masa tok mama, uncle, maksu dan pakcik syuhir  buat kunjungan balas datang berhari raya di kl (itu aku tipu, tok mama turun kl selepas g bercuti kat cameron highland tanpa si kembar,  pssstt mama tak dpt cuti panjang la..)



masa pegi da curve wit pakcik syuhir




susah da sekarang nak amik gambar, tak reti duduk diam asyik nak main je




tgk muka adik yg berkerut tuh, marah sbb dia nak pegi main...




si adik tgh marah


da 3 tahun baru merasa nak pakai kasut bersilang2, selama ni aku dok telan ayaq liuq la tgk anak org pakai kasut gegirl ni.. korang tau tak?? sebelum nih tak bole pakai sebab kaki kembar kurus bila pakai kasut ni kaki akan keluar sampai separuh dari kasut!! ko mampu??? kasut mcm ni klu nak pakai dia kena kaki yang tembam baru cantik nampak penuh.. tp sekarang da besar sikit, da 3 tahun kan.. dorang yang pilih kasut ni, terkejut aku! nampak sgt da anak dara okey pilih kasut seniri!!!.. 

ohhh.. ada lagi satu... dah lama aku teringin dan tunggu nak bagi si kembar pakai skirt pendek (seksi uol), dulu tuh bukan tak bole pakai tapi pinggang kecik sgt, sedih aku tgk, bila pakai londeh... hahaha... tp sekarang da besar ok la skit bila bagi pakai skirt pun nampak terletak je pastu jalan tonggek2.. hahaha... nak cari lagi skirt byk2 (kecik-kecik seksi takpe... bila besar no..no..no.. )

note: susah nak pilih baju klu anak2 saiz kecik.. kan??? bila beli baju saiz S badan ok tapi singkat plak, bila beli baju saiz L badan tak muat tapi labuh ok.. cam mna tuh???




3 ulasan:

Nor Iman Hashim berkata...

sabo ek mama eja...yg penting ank2 awk sume comei2...hehehe

Cik Puan Anna berkata...

sat ja depa dah 3 tahun kan kakak? kakak kenai tak nie??? kak oun :)

mama eja berkata...

hi kak oun..
kejap je kan, tgk la anak kak oun nati, pejam celik pejam celik da bole berlari... heehehehe..