Khamis, 12 Januari 2012

outdoor- taman tasik titiwangsa

lepas kitaorg bedal nasi arab terus berdesup pegi taman tasik titiwangsa (TTT), yer la anak2 dara aku kan da bole berjalan, pastu kitaorg plak mmg nak cari tempat lepak... da lama x pegi TTT, ramai org berjoging kat situ. kemain suka lagi aminazahra.. bejalan jer kerjanyer...




qaseh nur amina- berkejaran pak supian lari menangkap budak masam nih terlepas kandang...



qaseh nur zahra- mcm mna xcited tgk org lalu lalang, mcm tuh la tangan dia xcited mengutip daun2 kering.. pastu masuk lam mulut, heh lotih den, semua ngko telan dik..



qaseh nur amina & qaseh nur zahra = berdua lebih baik



bersama mama & uncle, cuba tgk untie faraE, kusyuk benar mengadap benda alah tuh, setelah penat kejar aminazahra.


cukup puas hati kali nih sebab aku tgk aminazahra seronok bermain, terkedek2 lari, pastu bila jumpa budak2 lain, siap tegur lagi.. nak berkawan rupanya ank2 aku.. lepas nih insyallah bole bawa lagi.. gud girls

4 ulasan:

maszmadi berkata...

seronok depa berdua yerk, tinggal x masuk tasik jerk lagi... huhu
mintak dijauhkan la...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

eeh.. sama la..
kembar seiras ek?
tatau nk beza mane satu amina r zahra..

bestnyer dpt anak twin...
*berangan nk jugak la.. ;-p*

mama eja berkata...

k.mas, tuh la pasal seb baik tak masuk lam tasik, tuh pun dok jeling2 jer sonok tgk tasik yg luas tuh..

mama eja berkata...

leily, yer kembar seiras,jgn kata org, kdg2 eja seniri x dpt bezakan..
semuga angan2 menjadi kenyataan.. amin..