Rabu, 28 Disember 2011

kenduri kawen di kuang sg. buloh

ahad minggu lepas aku pegi kenduri mmbe adik aku.. bawa amina zahra sekali sbb ada driver.. klu aku ngn husband je tak kose aku... letih... dorang okeh je, mkn nasi beriani byk sgt.. sekarang da mkn nasi keras, semua dorang telan.. bagi jer.. bihun/mee goreng, roti canai, bahulu, pisang, betik, vitagen, yogurt calsiyum, biskut raya, roti, pau, dan peberet dorang skarang biskut oreo sebabnyer byk plak iklan biskut oreo kuar sejak dua menjak nih. bila iklan biskut oreo je, mata tuh bolat je dok tgk tv.. mmg betoi la pengaruh iklan..



amina baru lepas nangis nak mkn telo, aku x bagi sbb takut terlekat.


 aku amik telo tuh tukarkan dengan limau.. 


nangis lagi sbb aku amik limau dia nak buang kulit, dia ingat aku tak bagi dia makan.. habis satu kemah tgk dia mengamok.. tuh air mata dok ada lagi.. notty..


adik klu papa ada no hal....


Tiada ulasan: