Khamis, 24 Mei 2012

sarawak - edisi perkenalan

gamba yg da lama terperam... trip ke kuching sarawak pada 13-16 april 2012, aku akan letak gambar mengikut tempat yer, bukan kira hari sebabnye kdg2 tempat tuh aku pegi 3, 4 kali dalam satu hari.. jadi lebih mudah aku bercerita sekiranya dicampurkan sekali..





ni kali ke-2 aku kesini, bukan utk honeymoon tau tp saja jalan2, semuanya di sponsor oleh pak supian, aku?? bawa diri jer..terima kasih pa, lepas ni kita bawa keqaseh2 kita pulak.. hehe..



aku menginap kat sini, kira murah la, lgpun dia tgh wat promosi sbb hotel baru bukak..



nih bilik nye. sgt2 selesa. luar tuh ade balkoni



kucing di tgh bandar.. byk pelancong amik gambar di sini, tapi aku tak amik pun, sbb kedudukan dia di tengah2 bulatan, tak kuasa aku nak melintas jln yg sesak semata2 nak amik gambar ngan kucing batu..  



klu korang pegi kuching, cuba makan kat ayam bakar raja @ RJ, serius sedap pastuh besar2 dia punyer ayam, ikan, bole mkn 2 org.. x de la hari2 asyik mee kolok je..



ni tuan punyer keta sewa, terpejam plak mata nya.. aku lupa nak amik gambar keta sewa, tuh semua diuruskan oleh pak supian, tapi bila aku tnya apa nama tuan punyer keta pun dia bole tak tau. LUPA katanya..


nati aku sambung tau..



Tiada ulasan: