Khamis, 28 Julai 2011

mari kita berjimat (bole tajuk nih?)

semalam 27/7/2011 (rabu) aku mc, disebabkan kepala aku berdenyut2, sakit nak mati maka aku pun g klinik, takut wey kot2 darah tinggi ka.. tapi doktor kata aku ok cuma aku tak cukup tido + tak cukup rehat + stress =TWIN. penat oooo... makin besar makin lasak.. semua benda nak wat secara berjemaah, abih tunggang langgang umah.. bab mengemas mmg terror anak2 dara aku.. jadi klu korang ternampak latar belakang yg tak sepatutnya, harap paham la keadaan aku...

nih aku nak kongsi pengalaman.. klu korang ada ank kecik yg baru lahir, dinasihati tak payah la beli bath tub yg besar2 sbb baby kecik je, korang nak mandikan pun susah silap2 bole lemas ooo.. cth mcm aku.. beli je besen kecik singgit lima poh sen. jimat kan, bila baby da besar korang leh letak baju kotor dorang, abih klu korang beli bath tub yg kepala gajah, kepala itik.. seswai ke nak letak baju kotor dorang???? nehi..nehi..nehi... disamping itu klu korang tak mo letak baju kotor dorang bole je wat mainan dorang, contoh mcm aku, jimaaaaaatttt sgt (pak supian suka nih)
nak tgk mainan apa? meh scroll kat bwh meh

^





^




^




^




^




^




^





^





^





^




^




^





^



kan aku cakap.. JJIIIMMMMMaaaattttttt




kakak sibuk nak belek muka adik, yang adik dah tak tertahan suka dok lam besen..




kakak.. kllaaaasss mama kita kan.. letak kita lam besen...




seb baik montot kecit...




berbelit2 kaki... cuba korang teka mna satu kaki amina?, mna satu kaki zahra?




hah tgk tuh.. tak kisah dok berhimpit pun janji puas at




letih main kita minum dulu.. (aku letak lam kandang, baru senang keje aku, klu x merata umah aku kena kutip hokey!!!




minum susu berjemaah. pandai anak2 mama
luv u




Tiada ulasan: